مديركل دفتر امور خانواده و بانوان استانداري گفت: زنان صحنه هاي حماسي و پرشوري را در طول 8 سال دفاع مقدس خلق كردند.
کد خبر: ۴۲۱۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲ 10 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ آذر خسروي در جلسه هماهنگي برگزاري آزادسازي خرمشهر كه در سالن جلسات استانداري برگزار شد افزود:زنان در دفاع مقدس نقش ارزشمند و مهمي را ايفا و در طول 8 سال دفاع مقدس صحنه هاي حماسي و پرشوري را خلق كردند.

 وي اظهار داشت: زنان در زمان هجوم رژيم بعثي عراق به خرمشهرتا قبل از رسيدن نيروهاي نظامي  همراه با مردان با شهامت و شجاعت از اين شهر حفاظت كردند و با سربلندي درس بزرگي به مهاجمين دادند.

وي اظهار داشت: همچنين ديگر زنان ايران اسلامي در دفاع مقدس با شجاعت و ايثارگري خود صحنه هاي حماسي و پرشوري را خلق كردند كه ضرورت دارد اين فداكاري به نسل جوان انتقال داده شود.

خسروي گفت: بايد فداكاري ها و شجاعت هاي زنان و مادران اين سرزمين به نسل جوان حاضر منتقل شود و همگان بدانند كه چه رشادت هاي از قبيل زن و مرد براي پاسداري و حفاظت از مرزهاي ايران اسلامي صورت گرفته است.

وي ادامه داد: بايد تجربيات و اقدامات انجام شده در طول 8 سال دفاع مقدس براي نسل جوان بازگو شود تا همگان بدانند كه شهيدان و ايثارگران چه رشادت ها و فداكاري هايي براي دفاع از كشور انجام دادند كه با هيچ معيار مادي قابل بيان نيست.

مديركل دفتر امور خانواده و بانوان استانداري تصريح كرد: ضرورت دارد كه كتاب هايي در خصوص رشادت ها و از خودگذشتگي هاي بي نظير شهيدان در طول 8 سال دفاع مقدس نوشته شود و جوانان بدانند كه نسل گذشته براي پاسداري از اين كشور و اينكه امروز بتوانيم راحت نفس بكشيم چه اقدامات ارزشمندي خلق كرده اند.

وي همچنين به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس را ايده نيكويي عنوان كرد و گفت: بايد با فكر و انديشه تا آنجائيكه مي تونيم ذهن نسل جوان را به فداكاري و رشادت شهيدان و ايثارگران سوق دهيم.

وي بيان داشت: همه وظيفه داريم كه زيبايي ها كه با مشاركت و همدلي همه مردم براي دفاع از كشور خلق شد به خوبي به تصوير بكشيم و جوانان بدانند كه آزادسازي و فتح خرمشهر به راحتی بدست نیامده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :